17 Eylül 2016 Cumartesi

Kimim ki ben?

Ayşe. Bu yüzyılın en bilinen orta üst sınıf problemlerinden olan özel okul girdabının içinde savrulan gariban velilerden biriyim. Hikayelerim bazılarınıza komik, bazılarınıza saçma ama çoğunuza tanıdık gelecek buna eminim. Kendime güvenim sonsuz. Aslında oğlumu inatla özel okula yazdırırken ki öz güvenimi hayatımın geri kalanına yansıtabilsem kesin ülkeye başbakan olurdum.. Hangimiz olmazdık ki? Yani bir şekilde bütün anneler hep çok bilir değil mi? Çocuklarımız doğduğu andan itibaren hepimiz birer doktor, öğretmen, eğitmen, psikolog ve hatta psikiyatr, beslenme uzmanı ne bileyim işte aklınıza ne geliyorsa oyuz. Ama ben bu özel okul denen vahşi ortamda kendimi bu kadar çaresiz hissedebileceğimi hiç düşünmezdim. Ergen bozuntusu oğlum bir taraftan, adına veli denen - ki benim de içinde bulunduğum - üzerine tez yazılması gereken ilkel topluluk diğer taraftan yuvarlanıp gidiyoruz işte. Hikayelerim gerçektir. Mendilleri kapın gelin. Artık artık ağlar mısınız, güler misiniz orası size kalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder